Het grote muziek topic
Started by Rick, Sep 06 2008 17:58
474 replies to this topic
Posted 26 January 2012 - 08:08
Bekijk de digital booklet maar eens.
Posted 26 January 2012 - 13:19
Ik heb die @ work niet tot mijn beschikking en kan 'm online nergens vinden om te bekijken. Dus doe eens vertellen wat erin staat 
Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat een AvA track van naam verandert; op het "I-Empire" demo wat een paar maanden voor de echte release uitkwam, heette "Call To Arms" nog "My Only Fear"
Het zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat een AvA track van naam verandert; op het "I-Empire" demo wat een paar maanden voor de echte release uitkwam, heette "Call To Arms" nog "My Only Fear"
Insert random intelligent quote here.
Posted 26 January 2012 - 13:51
Je hebt het mij destijds gemaild, dus je moet het nog in je verzonden items hebben staan. Ik heb namelijk ook in de mailbox gekeken.
Posted 26 January 2012 - 14:13
OMG 
Wij hebben dus gewoon keihard gefaald dankzij die kut iTunes
Wij hebben dus gewoon keihard gefaald dankzij die kut iTunes
Posted 26 January 2012 - 15:01
Ik laat het gewoon zo staan.
Posted 26 January 2012 - 15:25
Ik heb het op mijn PC in iTunes al aangepast gisteren
Op mijn iPod nog niet want die sluit ik niet echt vaak aan op mijn computer (vooral doordat je dan de playlist die je op dat moment beluistert dan kwijtraakt
)..
Posted 06 February 2012 - 23:15
Posted 07 February 2012 - 08:18
Vet cool. 
En check dit!
En check dit!
Which Blink-182 music video was the most fun to shoot and why?
most fun was definitely first date. summertime, water park, vw bus, friends. it makes me laugh even still. for the record, i want our next video to be like that. we need another silly video. right?
Posted 07 February 2012 - 12:01
NICE! Die had hij gisterenavond toen ik het postte nog niet beantwoord
Goed nieuws dus!
Ik vind het echt gaaf als een artiest zo met fans communiceert, zouden er meer moeten doen
Gebeurt ook wel op Twitter, maar dat is moeilijk om mee te lezen wat betreft overzichtelijkheid. Dit is wel echt een geniaal idee van hem geweest!
Ik vind het echt gaaf als een artiest zo met fans communiceert, zouden er meer moeten doen
Posted 08 February 2012 - 15:10
Ik weet nog een leuke band voor jou: Alpa Academy. Ze brengen binnenkort het album Impossible:Possible uit. De band is vergelijkbaar met Fallout Boy.
Posted 08 February 2012 - 15:55
Ik probeer het thuis te onthouden, dan ga ik een liedje luisteren
Posted 17 February 2012 - 10:31
Lame, nog steeds niet geluisterd
Maar weer een mental note maken!
Dit heb je vast al gezien Rick?
Dit heb je vast al gezien Rick?
Posted 20 February 2012 - 21:32
Gelukkig hebben ze uiteindelijk voor een andere clip gekozen (in mijn top 3 Blink-182 clips zelfs!), deze is niet zoveel 
Posted 26 March 2012 - 12:31
Pop punk / emo volgens die pagina en Last.fm
Bij de soortgelijke artiesten ken ik (van de eerste drie pagina's) alleen FM Static, maar die vind ik al jaren wel gaaf. Dus ik heb er wel een beeld bij, zal eens gaan kijken (als ik het niet vergeet
)!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users